Māmiņu smūtijs

Šis ieraksts ir sākums vēl vienai jaukai sadaļai blogā – receptes māmiņām un mazajiem. Tā kā pati esmu nesen kļuvusi par māmiņu, mammu un bēbīšu ēdienkarte man ir īpaši aktuāls temats. Ievācu informāciju, krāju receptes, izmēģinu tās (pagaidām gan tikai pati, bet vadoties pēc visu mammu mīļākā izteiciena “kā laiks skrien!”, pavisam drīz virtuvē taps arī visādi bēbīšu ēdiena eksperimenti), un kādēļ gan lai tajā nepadalītos arī ar citiem. ツ

Pievēršoties šai receptei – kā jau lielākā daļa zina esmu cilvēks – pinterests, arī šī recepte mani atrada šajā vietnē pavisam nejauši. Šis tiek dēvēts par boobie smoothie, jo palīdzot atrisināt piena trūkuma problēmu. Cik labi tas palīdz, nemācēšu spriest, jo es to izmēģināju tādēļ, ka tā ir olbaltumvielām pārbagāta gardumu kombinācija. Smūtijs ir arī ļoti sātīgs, tādēļ to var dzert arī brokastu vietā. Un pagatavošana aizņem tik maz laika, ka šis būs pa spēkam arī visaizņemtākajām māmiņām, visgrūtākais šajā receptē – atcerēties sasaldēt banānu. Protams, banāns var arī nebūt saldēts, bet, manuprāt, smūtijs vislabāk garšo auksts, tādēļ gadījumā, ja tomēr izmantojat nesaldētu banānu, ieteiktu pielikt klāt vēl ledu.

Māmiņu smūtijs

Daudzums: 1 liela glāze
Pagatavošanas laiks: 3 min

Māmiņu smūtijs

Kas nepieciešams, lai pagatavotu smūtiju?
❀ 1 banāns (iepriekš sagriezts un sasaldēts)
❀ 250 ml piens
❀ 125 ml auzu pārslas
❀ 2 ēd.k. maltas linsēklas
❀ 2 ēd.k. zemesriekstu sviests
❀ 1 ēd.k. kakao pulveris

Kas jādara?
♨ Visas sastāvdaļas jāliek blenderī un jāblendē, līdz iegūta nepieciešamā konsistence

Māmiņu smūtijs

Smūtija pagatavošanai izmantots lieliskais NutriBullet pārtikas smalcinātājs – blenderis.

Labu apetīti! 

Iedvesmojoties no http://themommymyway.com/

Leave a Reply

*