Banānu – mandeļu proteīna batoniņi

Tā kā mēs abi ar vīru diezgan aktīvi nodarbojamies ar sporta lietām, pastiprināta uzmanība tiek pievērsta olbaltumvielu daudzumam mūsu uzturā. Lai arī bez visas sportošanas ikdienā cenšos gatavot ēdienus, kas ir olbaltumvielām bagāti, papildus deva noteikti nenāks par skādi. Šie batoniņi ir divi vienā – gan labs olbaltumvielu avots, gan ļoti gards našķis. Proteīna pulveri izmantoju tādu, kāds mums mājās bija, bet, ja jūs tādu nelietojat, to droši var aizvietot ar auzu vai citiem vērtīgiem miltiem.

Banānu - mandeļu proteīna batoniņi

Pagatavošanas laiks: ~ 5 min (+1h ledusskapī)
Daudzums: 5 – 6 batoniņi

Kas nepieciešams, lai pagatavotu banānu – mandeļu proteīna batoniņus?
❁ 1/2 banāns
❁ 80 ml proteīna pulveris
❁ 2 ēd.k. ar kaudzīti kokosriekstu milti
❁ 60 ml mandeļu sviests
❁ sauja grauzdētas mandeles
❁ šķipsniņa kanēlis
❁ 1-2 ēd.k. sīrups (es izmantoju dzidro Dansukker sīrupu)
❁ 60 g (~120ml) auzu pārslas

Kas jādara?
♨ Visas sastāvdaļas, izņemot auzu pārslas, jāliek virtuves kombainā (vai blenderī) un kārtīgi jāsajauc
♨ Jāpievieno auzu pārslas, viegli jāsajauc
♨ No iegūtās masas uz cepampapīra (būs vieglāk sagriezt un noņemt nekā no pārtikas plēves) jāveido taisnstūra forma, jānovieto ledusskapī uz ~1h
♨ Kad masa ledusskapī atpūtusies, tā jāizņem un jāsagriež vēlamajā formā
Jāuzglabā ledusskapī noslēgtā traukā vai ietīti pārtikas plēvē vai tml. 

Banānu - mandeļu proteīna batoniņi

Labu apetīti! ツ

Iedvesmojoties no www.healthyhelperblog.com/

Leave a Reply

*